Правила співпраці

Опубліковано maks на

Постачання (продаж) електричної енергії споживачу здійснюється за договором про постачання електричної енергії споживачу обраним споживачем електропостачальником, який отримав відповідну ліцензію на постачання електричної енергії.

Електропостачальник до укладення зі споживачем договору про постачання електричної енергії споживачу має надати інформацію про істотні умови договору та про наявний вибір комерційних пропозицій.

Споживач перед укладенням договору про постачання електричної енергії споживачу має ознайомитись з умовами постачання електричної енергії, правами та обов’язками, обрати відповідну комерційну пропозицію та зазначити її у заяві-приєднані до умов договору. Обрана споживачем комерційна пропозиція є додатком до укладеного договору між електропостачальником та споживачем.

Ціна на електричну енергію є економічно обґрунтованою, прозорою та недискримінаційною, що включає, зокрема, ціну купівлі електричної енергії на ринку електричної енергії, ціну (тариф) на послуги постачальника електричної енергії, ціни (тарифи) на послуги оператора системи передачі, оператора системи розподілу та постачальника послуг комерційного обліку відповідно до укладених договорів про надання відповідних послуг.

Договір про постачання електричної енергії споживачу є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору, та вважається укладеним з дати підписання сторонами договору.

ВИРІШЕННЯ СПОРІВ ТА НАШІ КОНТАКТИ

ТУТ ЗНАХОДИТЬСЯ ІНФОРМАЦІЯ, ЩОДО ПОРЯДКУ ПОДАННЯ СПОЖИВАЧАМИ ЗВЕРНЕНЬ, СКАРГ, ПРЕТЕНЗІЙ, НАДАННЯ ПОВІДОМЛЕНЬ ПРО ЗАГРОЗУ ЕЛЕКТРОБЕЗПЕЦІ ТА ЇХ РОЗГЛЯД.

Всі спори між постачальником і споживачем вирішуються у швидкий, прозорий і справедливий спосіб шляхом досудового врегулювання. постачальник розглядає письмові та/або отриманні на електронну адресу постачальника звернення, скарги, претензії від споживача і протягом місяця повідомляє про результати їх розгляду, письмово та/або електронною поштою, якщо інші умови не передбачені правилами роздрібного ринку електричної енергії.

У разі недосягнення між постачальником і споживачем згоди шляхом переговорів, сторони мають право звернутися із заявою про вирішення спору до регулятора або його територіального підрозділу та/або передати спір до господарських судів України. врегулювання спорів регулятором або його територіальними підрозділом здійснюється відповідно до затвердженого регулятором порядку.

ТАКОЖ ЗА НИЩЕВКАЗАНОЮ КОНТАКТНОЮ ІНФОРМАЦІЄЮ СПОЖИВАЧ МОЖЕ НАДАТИ ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ЗАГРОЗУ ЕЛЕКТРОБЕЗПЕЦІ.

Наші контакти та контактна інформація підрозділів постачальника відповідальних за розв’язання спорів

Контактна інформація підрозділів постачальника відповідальних за розв’язання спорів:
09108, Київська область, м. Біла Церква, вулиця Молодіжна, 25;
Адреса центру обслуговування споживачів
09108, Київська область, м. Біла Церква, вулиця Молодіжна, 25, офіс 30;
Телефон центру обслуговування:
096-955-11-49
(04563) 7-40-44, 7-43-25
Електронна пошта для повідомлень:
[email protected]
Робочі дні: Понеділок-П’ятниця з 09:00 до 17:00.
Вихідні дні – Субота, Неділя.
Перерва: з 12:00 до 13:00
Відповідальна особа, директор – Павленко Юлія Тарасівна

Категорії: Без категорії

0 коментарів

Залишити відповідь

Avatar placeholder

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *